KATARINA

STUM

Kategori: Katarina

Jag vette fan vad som har hänt med mig, men kommer in i ett mode varanan minut som gör att jag blir så fakking förstörd och inte vet vart jag ska ta vägen. Känner inte att något stämmer just nu, allt bara försvinner och det går så fort. Känner att jag inte gör det bästa jag kan längre för något, ger upp efter 5sek. Alltså jag har så sjukt mycket i mitt huvud just nu, så mycket tankar som jag bara vill skrika ut men kan inte är stum. Jag ska inte sitta och tycka synd om mig själv eller något för allt som händer omkring mig just nu är bara mitt fel, så har bara mig själv att skylla vilket gör mig jävligt irriterad för att jag är så jävla dum och kommer på allting typ hundra år försent. Jag borde lärt mig, men jag gör aldrig det. Orkar inte mer med detta och vet inte vart jag ska vända mig eller hur jag ska göra för att bli bättre för det finns fan ingen längre som är där för att hjälpa. 
Är så jävla trött på att alltid ställa upp för människor men får inte ett jävla skit tillbaka, dom lämnar och tror att dom kan komma tillbaka efter typ ett år och tro att allt ska som vanligt men så är det inte. Kan man inte bara inse sådana saker själv? Att det är inte okej att göra så. 
 
Jag vet att detta inlägg är jävligt konstigt och random men whatahek. ingen läser ändå så det spelar ingen roll haha. 
 
Kommentera inlägget här: