KATARINA

I can play games to!

Kategori: Katarina

Tjenare! Känner bara för att skriva lite, idag är det torsdag och vaknade inte upp på värdens bästa humör må jag säga och det som gjorde det ännu sämre var ju då att en granne skulle börja borra klockan 08:00 på morgonen och aldrig sluta. Så lämnade lägenheten vid 13 och gick ner till centrum och skulle köpa en grej, då när jag står i kassan så inser jag att jag glömt mina pengar hemma så var tvungen att gå hem igen och sedan tillbax. Iaf efter en stund så träffade jag Cajsa och vi gick runt ute och pratade lite sen var vi även hemma hos henne och chillade, men gick hem vid 17 har vart här sedan dess. Men ska gå ut lite senare igen för vem fan vill sitta inne hela tiden. Imorgon ska jag till praktiken BUUUU! Helt ärligt så såg jag fett med fram imot praktiken men eftersom allt vart så fel och fick min plats i sista minuten (bokstavligen) så vart det bara pankaka av det hela. Är glad över att jag fått en plats men skulle vilja vara på ett annat ställe där det händer mer. Nog om det. 
En helt annan grej som jag bara helt plötsligt började tänka på är.. FAN vad irriterad jag blir på människor. Varför ska jag alltid tro att saker och ting ska bli bättre när det inte blir det, åhh det gör mig så himla frustrerad. 
 
Kommentera inlägget här: