KATARINA

känslig

Kategori: Katarina

Börjar bli så jävla känslig för ingenting och vet inte varför, för har aldrig vart så här förut.. Börjar gråta för minsta lilla, helt sick. Den här dagen skulle ju bli så bra, men börjar ju förfan gråta varanan sekund och det fakkar allt! 
Skit samma! 
Idag är det Valborg och jag ska vara med mina underbara fina vänner, vi ska först föra lite hos mig sen ska vi till alby och kolla läget. Efter det så ska vi på fekke hos Vero för hon fyllde år i helgen så det ska firas och vilken dag passar inte bättre en denna dag ? Nej sen efter det kanske vi träffar Abbe och company och kör lite efterfest hos Mistylover.. Vet inte hur länge det blir, men ska iaf sova hos Jerry inatt så i sluter träffar jag han. 
Så jag ser lite fram imot dagen iaf :)
 
Kommentera inlägget här: